El filobus in ritardo

Giusto diese mesi fai annunciava con clamore:“Ecco il filobus ch’è pronto...manca ormai solo il colore!”E l’istà i avea zontàdo:“Certo partirà in settembre!”... ma nissuno mai l’ha vistoanca s’è passà dicembre!E i n’ha fato altri proclamide le feste sul più bello:“Sarà il bùs, nell’anno nuovo,il nostro fiore nell’occhiello!”L’Assessore con gran pompaanca presentà el l’avea,abbracciàdo ne le fotoal modèl nomà “Citea”...con “magnetica la guida”!,“vincolata” o zo de lì...dèsso riva la notissiache la Ditta... l’è falì!“Ben, l’è istesso – dise Corsi –Chieti, dai, gnente patèmi!Vedarè che in du e du quatrorisolvem tuti i problemi!”E riparte la rosariadei modelli più impensati,che’l progresso ne regalatuti quanti accessoriati!Se pol farli ultramoderni!,con tiràche o anca sensa!... se te casca po’ le bragheben, va là, porta passiensa!Con “baterìe ricaricabili”!,sconte ben soto’l sedìle...bastarà solo ogni tantoandar zo a cambiar le pile!O con l’oio de la consa!,quelo de le patatine...spussa d’oio a le fermate...ma col saor de le festìne!In sto novo calderonde promesse e de proclamiche sul fìlobus ’gni giornoi ne dispensa a piene mani,una roba sol sicuran’è restà da digerir:che l’è ’l filobus in ritardoprima ancora de partìr!